„МЕГАТЕКС” АД излиза на пазара с нов продукт.
Разработен в тясно сътрудничество с Институт за специална електроника, новият продукт на компанията – I-POINT TOTEM FUTURE е от семейството на киоските и представлява иновативно решение от ново поколение със специално разработен софтуер за нуждите на редица сектори от заобикалящия ни свят.
Киоските правят възможна интерактивната връзка между организацията и аудиторията, предавайки послание с променливо мултимедийно съдържание, с цел информиране, обслужване, ориентиране, обучение, реклама и забавление. За избор на желана опция и за да улеснят достъпа до информация на обществените места и в търговските обекти - I-POINT FUTURE е може да бъде изпълнен с или без интегрирана технология “touch screen”.
I-POINT FUTURE е специално проектиран и разработен така, че да оптимизира ползите в редица сфери от социалния, икономически и политически живот: хотели, банки и финансови институции, молове и шопинг центрове, вериги магазини, хипермаркети, аерогари, автогари и жп гари, туристически агенции, борси, телекомуникационни компании и мобилни оператори, бизнес центрове, офиси, авто шоу руми, бензиностанции, барове и ресторанти, здравни заведения, училища и университети, аптеки, спортни зали и фитнес центрове, рекламни агенции, изложбени зали, увеселителни паркове и административни сгради.
Проучвайки необходимостта на редица сектори да улеснят комуникацията с целевата аудитория и обслужването на своите клиенти – “МЕГАТЕКС” АД може да предложи цялостни софтуерни решения за задоволяване нуждите на банки, хотели, молове и шопинг центрове, хипермаркети, вериги магазини, телекомуникационни компании и много други.
Предимства при използване на I-POINT ТОТЕМ Future:
• Улеснява достъпа до информация за обекта и за външни организации и места
• Облекчава и замества дейността на персонала
• Оптимизират времето за предоставяне на услуги
• Измества традиционните операции в обслужването
• Предоставя гъвкавост по отношение на получаването на информация за нови или съществуващи продукти и услуги
• Подпомага управлението на процесите в организацията
• Организира работата в обекта
• Намалява разхода на материални и човешки ресурси
• Създава информационен комфорт у потребителя и го карат да се чувства специален
• Установява нови канали за комуникация с аудиторията
• Дава възможност на клиентите да се почувстват независими
• Подобрява работата с целевите групи, като привличат, насочват и задържат вниманието им
• Може да излъчва обща или конкретна информация, както и да бъде избирана желана опция, използвайки технология „touch screen”
• Замества или допълва печатната, вътрешна и външна реклама и е мощен инструмент за налагане на корпоративна идентичност
• Позволява да бъде използван като мултимедия
• Подходящ е за провеждане на масирани кампании с рекламен, образователен или социално етичен характер
• Представлява адекватен начин за преодоляване на нарастващата конкуренция в глобален мащаб
• Увеличава ползите посредством отдаване на рекламна площ на външни или свързани с дейността организации